Thursday, January 20, 2011

assalamualaikum..salam sejahtera, salam ukhwah, salam 1 malaysia...ceewah byk la plak salam nye ye..hehe..sje je  tu intro..intro mesti la kemas..hehe..erm dah lama sgt dah aku x update blog aku ni..sbenarnya sb ada satu kes yg telah melanda..hehhe..cm suspen je..sbnarnya aku leh plak xingt pe paswd  blog aku..sib baik la ada kak zila yg leh mnyelamatkan blog aku..thanks kak Zil..jasa mu akan ku kenang..( eh2 cm tagline hri guru la plak..hehhe)besanya klo hri guru  mesti kita akan ungkap slogan tu..(erm slogan ker??entah la..hentam je la.. tu aye xnak ambik thu..hehe)..
erm..ri ni kna ganti pa..kt atas..dikayangan la bak kata pepatahkan..sijuk giler..aku xtaw la org2 kt sini ni kulit kebal tahap mana...thap cipanzi kot..hehhe..dh nk bertukar jd ais dah aku ni..

kedewasaan ini ..( cewah guna ayat sastera la plak) tu maknanya sejak kebelakangan ni la..sje je bikin ayat gempak sikit..erm..sejak akhir2 ni..mcm2 msalah yg melanda..aku pun xthu..sama ada aku yg jd lebih sensitif lebih ke atau pun pe..skit2 asyik nk touching je..hakhka..alamak touching ngan sape tu..sbnrnya xde la toching ngan spe2 pun..tp rasa sensitif..asyik nk nagis je..tu la aku..klo ada masalah n tekanan mula la rasa sedih..aku pun xtaw masalah pe..tp yg pasti byk yg aku fikirkan..serabut giler..tmbah lak ngan muka skit..dah bengkak2 dah pun..adui la..bila la zaman kegemilangan jerawat ni nkberakhir..tmbah plak ngan dmm..xlarat..lesu..sume ada lengkap..kiranya hadir dlm stu pakej la..hehhe...

malam tu. muntah2..coz perut dah masuk angin, aku lak leh plak makn ubt terus..tu la..lapar tu mmg la lapr, tp xde selera nk mkn..sib baik ada k.fyda..tolong bikinkan makanan (makanan pe tu dirahsiakan)hehhee...urut kepala aku..picit badn aku..thanks alot ye akak...pastu strt nk nagis sb terharu tmbah ngan xlarat sgt..time tu amat memerlukan tangn sorang ibu tuk usap kepala aku..( uwaaa sgt2 rindukan ma n ayah...)

xpe2 sbar2..nnti hujung minggu ni nk blik dungun lg..heheh..ada perbincangan skit..ape?? perbincangan pe?yg tu xleh la gitaw la..nnti akan ku gitaw jgk..jgn riso ye...hehehe..sje je cri publisiti murahan..hehhe

p/s: Xsabar nk tunggu saat tu...doakan sy ye..:)

No comments:

Post a Comment